Yhteystiedot ja Usein Kysyttyä

Onko sinulla kysyttävää tuotteistamme? Tai tilauksestasi? Löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiimme täältä.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi tai tarvitset henkilökohtaista apua, kirjoita meille täyttämällä yhteydenottolomakkeemme! Autamme mielellämme!

Usein Kysyttyä

Laulavien kulhojen käyttö

Miten valitsen tiibetiläisen laulukulhon?

Olemme kirjoittaneet oppaan, jonka tarkoituksena on auttaa sinua löytämään juuri sinulle sopiva tiibetiläinen laulukulho. Löydät sen klikkaamalla tästä.

Ota meihin suoraan yhteyttä, jos tarvitset henkilökohtaista neuvontaa. Autamme mielellämme!

Voit täyttää sivun oikeassa reunassa olevan lomakkeen tai kirjoittaa meille suoraan osoitteeseen [email protected].

Saat vastauksen 1 työpäivän kuluessa.

Miten soittaa tiibetiläistä laulukulhoa ?

Olemme kirjoittaneet oppaan, jonka avulla saat laulukulhosi laulamaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Löydät sen klikkaamalla tästä.

Ota meihin suoraan yhteyttä, jos tarvitset henkilökohtaista neuvontaa. Autamme mielellämme!

Voit kirjoittaa meille sivun oikeassa reunassa olevan lomakkeen kautta tai suoraan osoitteeseen: [email protected].

Saat vastauksen 1 työpäivän kuluessa.working day.

Miten valitsen kristallikulhon?

Oletko epävarma siitä, miten valita kristalli laulukulhosi? Ei hätää! Olemme kirjoittaneet oppaan, joka auttaa sinua löytämään juuri sinulle sopivan laulukulhon. Löydät sen klikkaamalla tästä.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset henkilökohtaista neuvontaa, voit ottaa meihin yhteyttä suoraan. Autamme mielellämme!

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai tämän sivun oikeassa reunassa olevalla lomakkeella.

Pyrimme parhaamme mukaan vastaamaan kaikkiin pyyntöihin 1 työpäivän kuluessa.

Miten saan kristallimaljani laulamaan?

Olemme kirjoittaneet oppaan, joka auttaa sinua saamaan kristallien laulukulhosi laulamaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Löydät sen klikkaamalla tästä.

Ota meihin suoraan yhteyttä, jos tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.  

Voit kirjoittaa meille suoraan sivun oikeassa reunassa olevalla lomakkeella tai myös sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: [email protected].

Teemme aina parhaamme vastataksemme kaikkiin pyyntöihin 1 työpäivän kuluessa.

Toimitus

Kuinka kauan tilaukseni toimittaminen kestää?

Toimitus kestää keskimäärin 7-28 päivää. Tämä voi tietysti riippua poikkeustapauksista, kuten postilakoista, joulusesongista/pyhäpäivistä, suurten tilausten vyörystä jne. Tilauksesi toimitus voi myös vaihdella kuljetusliikkeen viivästysten vuoksi.

Mitä tahansa tapahtuukin, jos tilauksesi ei ole saapunut 8 viikon kuluttua, lähetämme sen uudelleen tai palautamme sinulle koko rahasi. Voitte olla varmoja, että näin ei ole vielä tapahtunut useiden satojen jo onnistuneesti tehtyjen tilausten kohdalla!

Huomaa, että kulhomme toimitetaan suoraan Nepalista. Joten jos aikataulu tuntuu pitkältä, älä huoli – tilauksesi on matkalla sinne.

Voinko toimittaa tilaukseni noutopisteeseen?

Toimitus noutopisteeseen ei valitettavasti ole tällä hetkellä vielä saatavilla.

Miten voin seurata pakettiani?

Saat kaikki tarvittavat tiedot pakettisi seuraamiseksi sähköpostitse, kun tilauksesi on vahvistettu.

Jos kuitenkin tarvitset lisätietoja tilauksesi tilasta, voit ottaa meihin yhteyttä sivun oikeassa reunassa olevalla lomakkeella tai kirjoittaa meille seuraavaan sähköpostiosoitteeseen:

[email protected]

Ilmoita seuraavat tiedot:

1) Sähköpostin otsikkorivi : Tilauksen tila
2) Tilauksesi numero

Saat vastauksen 1 työpäivän kuluessa.

Palautus ja hyvityskäytännöt

Kulhossani on joitakin virheitä, onko tämä normaalia?

Tiibetiläiset kulhot ovat käsityöläisten käsintehtyjä, ja on mahdollista, että laulukulhossasi voi olla pieniä virheitä, kuten pieniä naarmuja tai jopa hieman haalistuneita symboleja.

Älä hätäänny, tämä on täysin normaalia ja itse asiassa todistaa tiibetiläisen kulhosi aitouden!

En ole tyytyväinen tilaukseeni ja haluaisin palauttaa sen. Miten voin tehdä sen?

Olemme hyvin pahoillamme, että tilauksesi kanssa on ollut ongelmia.

Jos olet saanut vahingoittuneen tuotteen, virheellisen tuotteen tai et ole tyytyväinen tilaukseesi, voit ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai myös seuraavaan sähköpostiosoitteeseen:

[email protected]

Ilmoita seuraavat tiedot:

1) Sähköpostin otsikko: Palautus / hyvityspyyntö
2) Tilauksesi numero
3) Palautus/palautuspyynnön syy.

Saat vastauksen 1 työpäivän kuluessa.

Lähetä meille sähköpostia !